INLAY-ONLAY

A fogászati betét (Inlay vagy Onlay) olyan esetekben javasolt, amikor túl nagy rést kellene kipótolni, és erre a rendelőben készülő esztétikus tömés már nem nyújt biztonságos megoldást.

A fog eredeti formáját és kontúrját helyreállító fogászati betéteket fogtechnikai laboratóriumok készítik. Inlay-nek nevezzük a kisebb kiterjedésű, Onlay-nak pedig a fog felszínét is beborító nagyobb kiterjedésű fogászati betétet.

Az Ön választásának megfelelően a fogászati betét készülhet természetes hatású kompozit anyagból, de aranyból és kerámiából is.

NYITVATARTÁS

Hétfő – Szombat 8:00 – 12:00
Vasárnap Zárva

ELÉRHETŐSÉGEINK

PÁCIENSEINK VÉLEMÉNYE

Figyelembe vesszük pácienseink véleményét, köszönjük a visszajelzéseket, melyek segítenek abban, hogy folyamatosan fejlesszük szolgáltatásainkat. Íme néhány értékelés amit Tőlük kaptunk:

Nagyon elégedetten távoztam a rendelőből. Ez dr. Medgyesi Gabriellának köszönhető. Köszönöm Gabi 🙂
Szöllősi Zsuzsa
Roppant alapos, igényes, figyelmes, és egy tündér!! 🙂
Anita Molnár

Csak azért adok 5 csillagot Dr. Magyar Krisztinának, mert nincs 10- es a skálán!
Egyértelműen a legjobb szakember, akihez eddig valaha jártam!

Egyébként pedig egy tünemény! 🙂

Szilvási Márkus Mónika

Nem szeretek fogaszatra járni félek meg rossz gyerekori serelmeim voltak de ratalaltam Dr Magyar Krisztinara,ő isten ügyes megnyuktat ha fáj akkor munka közbe megal szépen dolgoznak,,,köszönöm

Albert Márta

Foglaljon Időpontot

info@avenuedental.hu

Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot időpontfoglaláshoz, vagy ha bármilyen egyéb kérdése van írjon nekünk bizalommal. Amennyiben visszahívást szeretne kérni, adja meg telefonszámát és mi mindent megteszünk, hogy azonnal visszahívjuk Önt!

Online előzetes kezelési terv készítéshez kérjük töltse fel panoráma rtg-jét, primary aim-kitétellel!